ladusvalas blogg

Återfall

Publicerad 2015-10-12 23:17:22 i Allmänt,

Idag var första dagen sedan i maj som jag kände tydliga symptom trots att jag egentligen varit mer eller mindre nere i en vecka. Har legat i sängen hela dagen idag. Till slut tog jag mig upp för att gå på Burger King och kolla på en film på datorn.
 
Sover dåligt. Enligt resultatet från sömnstudien vaknar jag i snitt var femtonde sekund men så kort att jag inte minns det på morgonen. Även ett stort antal uppvaknanden som är längre än 30 sekunder. På diagrammet syns också att jag sover för lite djupsömn. Ska in på Akademiska för att göra en större sömnstudie.
 
Själv har jag (äntligen) börjat studera Freuds samlade skrifter om drömtydning.
 
Det är 21,4 grader i sovrummet och ändå fryser jag hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela