ladusvalas blogg

Första skoldagen-outfit

Publicerad 2015-08-31 22:53:01 i Allmänt,

Jag har inte träffat lärarna på fyra? år och då bara i ett par enstaka 7,5 hp-kurser, ändå kände de igen mig och mindes mitt namn. En av dem tilltalade mig som om vi vore gamla bekanta. Det var trevligt men jag blev överraskad! Daniel säger att jag inte borde bli så förvånad, själv har han bara sett en annan asiatisk tjej som går med kryckor "och det var på teve!".
 
I den ena kursen samlades vi i ett kuddrum och i den andra i ett rum utan bord. Klasserna är mindre än vad jag hade väntat mig vilket var lite synd. Som tur är verkar ingen av mina lektioner än så länge krocka med varandra. Det ska bli intressant att se hur detta kommer att gå, att läsa 30 hp inklusive VFU plus skriva uppsats. Jag har bestämt vad jag ska skriva om så det är väl bara att börja. Till skillnad från min förra uppsatsidé är detta en idé som jag tror på.
 
 
 
Kryckor från Swereco
Silvertejp från Clas Ohlson
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela